2009. január 12., hétfő

Blogbarát/ Blogfreund

Teca lepett meg megint valamivel, a címet Ági mamától lopiztam hozzá!


Lényege, hevenyészett fordításban: "Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket.Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is! Megismertem olyan embereket, akik teljesen más szemmel nézik a világot, mégis van közös téma,van miről beszélgetni,érdekli őket, hogy mi történik velem.... "Akiket így ismertem meg, és örülök, hogy ismerhetek: Tiszi, Vezsuzsi, DeEva, Zsuzsi, Juci, Liana, Krisziz, Edina,+1 kéntKZsuzsi és még sokan mások, akiket a linklistámon láthattok.
Köszönöm, hogy látogatjátok a blogomat és, hogy megismerhettelek benneteket. Liza

Ich habe diesen Freundschafts-Schmetterlinge von Teca bekommen. Ich gebe sie einigen von meinen Blogfreunde weiter.

7 megjegyzés:

Ági mama írta...

Gratulálok!!!!

Krisziz írta...

Nagyon Kedves vagy, hogy rám is gondoltál!!!Köszönöm!!!!!

- egy robot - írta...

Köszönöm, hogy én is eszedbe jutottam! :D

Tiszi írta...

Köszönöm Liza, hogy a barátodnak tartasz. :)

Juli írta...

Köszönöm Liza!!!!!!

Unknown írta...

Drága Liza, köszönöm hogy itt vagyok ebben a jó kis kupacban ;) puszi, V.

Névtelen írta...

Kedves Liza!

Köszönöm szépen a dijjat és hogy a barátod lehetek!

Liana