2009. december 14., hétfő

Gyöngyös sarkom/ Meine Perlen-Ecke


Orsina játékához csatlakozva megmutatom én is a gyöngyös sarkomat. Egy régi íróasztalon áll a szuper kis fiókos tárolóm, amit anyukámtól kaptam tavaly karácsonyra, persze mellette, körülötte még kisebb dobozkák az egyéb kütyüknek. Fűzni nem itt szoktam, hanem vele majdnem szemben az ülőgarnitúra szélén a jó kis állítható fényerejű állólámpám alatt. a kis pléd azért kell, hogy, ha szórom a gyöngyöket, ne menjenek a kanapé szélébe és könnyebben megtaláljam őket :))

Az ékszereimet pedig így tárolom: a láncokat egy vállfán a szekrényemre akasztva, a karkötőket, gyűrűket a kis kerek dobozkában az asztalon a fülbevalókat pedig az unokatesómék ékszerboltjából kiselejtezett jó kis tárolón a polcon. Ezek mind ott vannak kéznél, amikor öltözöm. Eleinte abszolút nem hordtam amiket fűztem, de most már szinte nem hordok mást!

Orsina hat ein Spiel ausgedacht. Die ungarische Perlenmädeln sollen ihre Perlen-Ecke vorstellen.

3 megjegyzés:

Méri írta...

Tök jó hangulatos kis sarkocskád van!És a tárolást is praktikusan megoldottad!Biztos örömmel dolgozol ott!

Orsi írta...

Látom Nálad is nagy a rend! :)
A pléd praktikus (én négykézláb szoktam a földön mászkálni, egy-egy elgurult gyöngy után, a párommal egyetemben...), és olyan jó együtt látni ezt a sok-sok ékszert!
Köszönöm!

Belinda írta...

Gyönyörű képek, és gyönyörű ékszerek!