2010. április 12., hétfő

Egy elmaradt játék és egy díj/ Ein Spiel und ein Award

Krisziz játszani hívott még márciusban, akkor rögtön nem feleltem a kérdéseire, aztán valahogy elmaradt! Ne haragudj Krisziz! Most pótolom!
1.Mi lenne ha nyernék a lottón?
Nem szoktam ezen gondolkozni, mert nem lottózom :)

2.Rossz szokásom?
Hűha! Nagyon későn fekszem le.

3. Koffein?
Kávét csak nagyon-nagyon ritkán iszom, igazából nem is szeretem.
Reggel teával ébredek, az bármikor jöhet!

4. Színeim?
Régebben a kék, de mióta gyöngyözök szinte minden jöhet, valahogy legritkábban a zöldet veszem elő!

5. Mi van most rajtam?
Fekete nadrág, piros felső keskeny krém csíkokkal.

6.Háziállat?
Régebben többféle is volt, most nincs egy se.

7.Tíz év múlva hogy látom magam?
Majd meglátjuk mit hoz a jövő. Nem szeretném előre tudni!

8.Legutóbbi nagyon jó élményem?
Ha nagyon-nagyon jóra gondolok, akkor nekem is egy koncert jut eszembe.
Az a bizonyos Ausztriai múlt nyáron, ami idén remélem megismétlődik.
Kisebb jó sok minden volt mostanában.

Én Tecát hívom játszani!


  • 1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
  • 2. A logót kirakom a blogomba.
  • 3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
  • 4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
  • Jelöltjeim: Krisziz, Tünde/Gyöngybarlang, Anikó/Gyöngyszerelem, Hermia, Vera, Marta Adorjani
  • 5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
  • Név: Erzsébet
  • Becenév: Liza
  • Lakhely: Gara
  • Születési hely: Baja
  • Magasság: 172 cm
  • Névnap: november 19
  • Foglalkozás: óvónő
  • Testvérek: nincs
  • Anyanyelv: magyar
  • Beszélt nyelvek:német
  • Gyűjtemény: gyöngy,gyöngy ,gyöngy.... és még sok minden más,
    ahogy anyukám szokta mondani, egy óvónő minden sz..-t gyűjt.
    Ő már csak tudja, ő is az volt :)
  • Kedvencek: Ausztria, Klostertaler
  • Cipőméret:40
  • Zsebpénz: mostanában valahogy mindig Tecánál köt ki...
  • Álom: vaaaaaaaaaaan
  • Háziállatok: most nincs
  • Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
  • A díjat Teca ajándékozta nekem! KÖSZÖNÖM Neki!


Nincsenek megjegyzések: