2010. október 13., szerda

Zug ajándékot kaptam/ Ich hab Geschenke bekommen




Ezt a csudiszép karkötőt ennek a gyönyörű képeslapnak és aranyos kis horoszkópos medálnak a társaságában Zsannitól kaptam a Gyöüngyzugos játék keretében!
Nagyon köszönöm Zsanni, gyönyörű ajándék!
A képeket is Zsannitól lopiztam, mert az én gépem már becsomagolva várja a költözést.
Remélem még lesz internetem és arról is be tudok számolni, hogy az én ajándékomat megkapta a címzettje. Aztán egy időre eltűnök az éterből, ugyanis 30 napon belül kötik át a netet az új címünkre.
Ha nem írok kommenteket, nem válaszolok a mailekre, akkor netszünet van, jelentkezem, amint tudok!

Diesen schönen Armband habe ich von Zsanni bekommen! Danke Zsanni!

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Szia Liza :-)))
Nagyon szép ajándékot kaptál!
Jó költökzödést, és nagyon várlak vissza!!!

Magdi írta...

Szuper ajándékok! Viseld egészséggel!

Ági mama írta...

Hú de csodálatos nyeremény!!

Alexandra írta...

Wonderful bracelet!!

Bebi írta...

Gyönyörű nyeremény! Mivel kék, biztosan örömmel fogod viselni.