2012. február 11., szombat

Díjat kaptam/ Ich hebe ein Award bekommen

A díjat Krisztitől kaptam, nagyon szépen köszönöm!
A szabályok a következők:

1. Említsd meg a blogodban a személyt, akitől kaptad!
2. Válaszolj a feltett kérdésekre!
3. Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban!
4. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd!
5. Értesítsd a díjazottakat!

A kérdések a következők:

1. Melyik a kedvenc sminkterméked?
2. Mi volt a 2011 év trendje (gondolom öltözködésben)?
3. Mi a kedvenc desszerted?
4. Mi a kedvenc színed?
5. Mi a keresztneved?
6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod?
7. Kutyák vagy macskák?

Válaszaim:
1. A szem sminkeléséhez használatos dolgok.
2. Nem tudom, nem követek trendeket.
3. Ischler
4. Régebben a kék volt, de mióta gyöngyözöm megszerettem a többi színt is.
5. Erzsébet
6. Markus Wolfahrt:Du bist mein Anker
7. Macskák

Amit talán nem írtam le még itt a blogomban, hogy gyertyát önteni is nagyon szeretek, de mostanában ezt kicsit elhanyagoltam. 

Hogy kinek ajándékoznám a díjat? Nem is tudom, olyan sok kedvencem van, hogy a felsorolásukra nem lenne elég 3 bejegyzés sem, úgyhogy szeretettel továbbadnám ezt a díjat minden magyar gyöngyösnek!

1 megjegyzés:

Zsu írta...

Rád gondoltam: http://zsu-bead-bizsu.blogspot.com/2012/02/versatile-blogger-dij.html