2012. május 8., kedd

Csodakockám/Wunderwürfel


Elkészült végre.
Köszönöm a segítséget Juci!

28 megjegyzés:

geszti79 írta...

Nagyon szép lett. :)

geszti79 írta...

Nagyon tetszik. Nagyon szép lett. :)

Zsu írta...

gyönyörű, nagyon tetszik :)

romi írta...

Hát ez csoda klassz!!!

Mézesmama írta...

Fantasztikusan szép....csodálatos színek.....gratulálok!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Gyönyörűűűű és a színe is csodás!

Ilumilu írta...

Nagyon gyönyörű lett!!!!

Magdi írta...

Csodaszép!!!! Én is szeretnék egyet magamnak, de nagyon nehezen szánom rá magam, nekem is jó lenne egy kis segítség!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű színek szép precíz munka ! Gratulálok!

Erga írta...

Csodálatos, gratulálok,én is gondolkodom már rajta,hogy megfűzöm, de annyira bonyolultnak tűnik, nem merek bele vágni.
Ebben különben mekkora rivoli van?

Liza írta...

Köszi Lányok!
Őszintén szólva megkínlódtam vele, de a végén rájöttem a trükkre :)
Erga a rivolo14mm-s, de szerintem 12-essel lenne igazán szép!

Alma írta...

Csodaszép lett... a tapasztalat teszi a mestert... tudod:)))

Kritti írta...

Csodálatos!!!!

Edina írta...

Nagyon szép, jók a színei!!!

kkati írta...

Ez az egyik kedvenc mintám. Nagyon tetszik.

Kaszás Ildikó írta...

Ez tényleg csodakocka mert csodásan szép !!!!
Fantasztikusan szép színekkel dolgoztál !!!!!

RaMary írta...

Valóban csodakocka, mert olyan csodaszép. Ezekkel a színekkel pedig még inkább elvarázsoltad. Gyönyörű!

Szikati írta...

Tényleg csodaszép, igényes munka, gratulálok!

Manna írta...

Óóóóó de csodás a színe. gyönyörű szép nyaklánc, gratulálok :) Ez nálam is listás de a rivoli befoglalással gondjaim vannak így még nem szántam rá magam.

Lakota mágia írta...

Gyönyörűszééép!!!
:-)

bibirc írta...

Fantasztikusan szép lett!

Kaszilva írta...

Gyönyörű lett!

Bebi írta...

Ez eszméletlen sok meló lehetett!
Gyönyörű lett!!! A láncrész is nagyon tetszik!

Blacklady írta...

Hi Liza,
oh wow, absolutly wonderful and great work, I love it
greetings
karin

Bajna Ágnes írta...

Nagyon klassz, egyszer majd én is megpróbálok egy ilyet ! A színek is nagyon tetszenek.

Kiki írta...

Nagyon mutatós, gratulálok!

Unknown írta...

Csodálatos kocka szép színekkel!

Unknown írta...

ez a csodakockad szuper fantasztikus! Nagyon tetszik!